最怕變成「麻煩製造者」
一周記事
做政治分析,最悼忌就係跟住新聞尾巴,特別係做分析果啲,如果不斷跟新聞尾巴去分析,冇乜用,因為新聞媒體響報道果陣,會有自己嘅agenda,一味去跟人地agenda,咪變咗無晒啲宏觀性同埋前瞻嘅分析,出晒事啦。
早前「大罷免」大失敗之後,曾經有段短暫時間,周圍人事都關心/做台灣政治分析故仔,但係依家就靜晒,無他嘅,兩岸冇飛彈飛來飛去,又冇政治上嘅大動員,只見到支持罷免嘅人互相指責,久而久之,呢啲內鬥呢,大家都無晒興趣,就咁沉寂了。
依家外邊大國關心啲乜嘢?就係擔心賴政府會唔會走向激進,變成麻煩製造者。



